Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Loch Ness Monster: Αμφισβητίες του οφθαλμοφανούς

Ναι, όλοι θα θυμόμαστε τη πρώτη φορά που ακούσαμε για το τέρας του Λόχνες. Εγω ήμουν περίπου 10 χρονών και φυσικά πίστεψα σε αυτό χωρίς 2η σκέψη. Ακόμα πιστεύω δηλαδή. Πριν 8-9 χρόνια βρέθηκα στη Λοχνές με ένα κάρο φίλους. Η αλήθεια είναι οτι δεν είδαμε τίποτα. Ούτε κεφάλια να ξεπροβάλουν απο το νερό, ούτε γίγαντες να τρώνε αμάξια με τους οδηγούς μέσα, τίποτα. Οπότε απλώς ήπιαμε μερικές μπύρες με τους Σκοτσεζοβλάχους, προσπαθώντας να καταλάβουμε ποια ήταν η πιό άσχημη γυναίκα του bar (ομορφες δεν υπήρχαν). Την άλλη μέρα πήραμε κάτι σουβενίρ και φύγαμε.

Φυσικά το οτι δεν είδαμε το τέρας, δε σημαίνει οτι δεν υπάρχει κιόλας. Μπορεί να ήταν διακοπές, να κοιμόταν ή και να είχε πάει στο τοπικό μπουρδέλο να ξεδώσει (δύσκολοι καιροί για τέρατα).

Κατα καιρούς πολλοί είναι αυτοί που εχουν συναντήσει τη Nessie και μερικοί από αυτούς μάλιστα την έχουν φωτογραφήσει. Η αγαπημένη μου φωτο είναι αυτή που η ψιψίνα έχει βγάλει το κεφάλι της και παίρνει λίγο αέρα πρωτού ξαναβυθιστεί στα απύθμενα νερά της λίμνης:
Τη θυμάμαι αυτή τη φωτό από πολύ παλιά, από ένα βιβλίο ανάγνωσης στη τάξη των αγγλικών. Χωρίς πολλά - πολλά, η φωτό είναι αληθινή. Τελεία και παύλα. Όποιος διαφωνεί ας αναλογιστεί το εξής:

(αν εσύ ο αναγνώστης έχεις δεί ποτέ τον Ομπάμα μπροστά σου, τότε αγνόησε την επόμενη παράγραφο)

Ο Ομπάμα υπάρχει? Αν απαντήσεις "Ναι υπάρχει" τότε θα σε ρωτήσω "Πού το ξέρεις?" και σύ θα μου απαντήσεις "Τον βλέπω στις ειδήσεις, τον βλέπω στις εφημερίδες..." και γώ θα σου απαντήσω "Αρα, επειδή τον βλέπεις σε φωτογραφίες, υπάρχει!!! Ε, πάρε τα 'ρχίδια μου ρε τσουρεκλεμέ να μάθεις να προσκυνάς την αλήθεια και τους ανθρώπους που μιλάνε σωστά". Υπο ιδανικές συνθήκες, θα πεταχτεί και κάποιος τυχαίος φίλος μου, να σου πεί "Πωπω μαλακα, σε γάμησε ο μάστορας!!!" , γιατί είμαι μάστορας και αυτό είναι αληθινό. Το στύλ μου είναι απροσπέλαστο και ικανότητές μου απεριόριστες. Το λένε και άλλοι, όχι μόνο εγώ.

Για να μη ξεφεύγουμε όμως, η ουσία είναι μία. Πιστεύεις οτι υπάρχει ο Ομπάμα, επειδή τον βλέπεις στις φωτό. Άρα δε μπορείς να μη πιστεύεις στο τέρας του Λοχνές, εφόσον υπάρχει η παραπάνω φωτό.

Βέβαια, επειδή εμείς σκεφτόμαστε ορθολογικά, δε σημαίνει οτι το ίδιο κάνει και ο υπόλοπος κόσμος. Ετσι, λοιπόν βρέθηκε μία ομάδα ανθρώπων οι οποίοι βάλθηκαν να αμφισβητήσουν την αυθεντικότητα της φωτογραφίας. Συγκεκριμένα, κατασκέυασαν το επόμενο εξοργιστικό σενάριο. Η φωτό, λένε (οι ηλίθιοι), δείχνει τη προβοσκίδα ενός ελέφαντα που κάνει μπάνιο στη λίμνη Λοχνές. Στο ερώτημα του "Τί κάνει ένας ελέφαντας στη Β. Σκωτία?" απαντάνε "Ανήκει σε ένα περιοδεύον τσίρκο και το αφεντικό άφησε το ελεφαντάκι να δροσιστεί στα παγωμένα νερά της λίμνης".

Αν προσωπικά τους είχα μπροστά μου, θα πήγαινα στη κουζίνα, θα έκοβα ένα μάτσο τρίχες από τον κώλο μου, θα τις έβαζα σε ένα ωραίο σάντουιτς και θα τους κέρναγα. Ένα κωλοτριχοσάντουιτς κερασμένο για τα παιδιά που πετάνε μαλακίες. Κατα προτίμηση, εκείνη την ώρα θα πέρναγε και ο φίλος Τόλης που είχε ξεράσει πάνω μου σε ένα πάρτυ, με ορμή περισσή, και θα τους έριχνε έναν πίδακα με άρωμα φέτας/κρασιού και σκατίλας μωρού, όπως είχε κάνει και σε μένα. Τέλος πάντων, οι ηλίθιοι το τράβηξαν αρκετά ωστέ να ζωγραφίσουν το ψέμα τους.


Τα συμπεράσματα δικά σας. Εγω απλά να πώ οτι κατα τη ταπεινή μου γνώμη, κάποιες φορές ο αμφισβητίας είναι ένας ανίκητος μαλάκας, βυθισμένος στη ματαιοδοξία και το ψέμα του. Αν το μυαλό σου έχει στερέψει, μή παραπληροφορείς τους άλλους. Κάτσε σπίτι και παίχ'τον.

6 σχόλια:

mujahedin είπε...

Επίσης, θα μπορούσε να είναι και ο Ρόυ Τάρπλεϊ ενώ κολυμπάει σε στάση ύπτιου και έχει καυλωμένο παπάρι! Σκέψου το! Η Μαύρη προβοσκίδα που ξεπροβάλει από το νερό είναι το παπάρι του Ρόι Τάρπλεϊ!

Assurance είπε...

Ναι αλλά ένας από αυτούς τους αμφισβητίες, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, θα σε ρώταγε ¨Και πού ξέρεις οτι δεν είναι ο Μπέρυ?¨, και αν τον ξεχωρίζαμε από τον Μπέρυ, από πού θα τον ξεχωρίζαμε? Από το παπάρι? Σημαντικά ερωτήματα γεννιούνται.

mujahedin είπε...

Έχεις δίκιο αγαπητέ! Η βλακεία άλλωστε είναι ανίκητη.. Θα καθόμαστε τώρα να ασχολούμαστε με του βλάκες;

πότε θα πάμε πάλι Χάιλαντς για μπύρες ρε ντουντ;

Assurance είπε...

Eukola.

Πουλ Πουλ είπε...

Αν και γενικά συμφωνώ με τον φίλο Σαβούρα όσον αφορά το τέρας, θα σας συστήσω να είστε προσεκτικοί με την την χρήση της ερμηνείας "παπάρι-πέος Ταρπλει" καθ'οτι η γνώση περί της ανατομίας του παπαρίου και του πέους εν στήσει του Ταρπλει, σας εκθέτει αρκετά ως τουλάχιστον bicurious τύπους....

Assurance είπε...

Κοίτα, ξεκινάμε με βασική προϋπόθεση οτι δεν είμαστε σαπιοκωλάκηδες. Γι'αυτο μιλάμε με άνεση για παπάρια. Τέλος πάντων. Ας πούμε και για κανένα μουνί να ξορκίσουμε το κακό τώρα.