Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Mary Waters: ναι


Η Mary γεννήθηκε το 1953 και μεγάλωσε στο Seatle κοντά σε μία στρατιωτική βάση. Ήταν ανήσυχο παιδί από μικρή και παράτησε το σχολείο στα 17. Μετά από ένα χρόνο παντρεύτηκε. Ο γάμος δε κράτησε πολύ. Το 1974 ήταν ήδη χωρισμένη με 2 παιδιά. Έκανε διάφορες δουλειές του ποδιού για να τα βγάλει πέρα, κυρίως ως σερβιτόρα. Στη συνέχεια δούλεψε ώς συνοδός και κατόπιν άρχισε τις φωτογραφήσεις (1976). Διαβάζοντας ένα σύντομο βιογραφικό της, αναρωτιόμουν. 'Ηταν ευτυχισμένη? Η ζωή της ακουγόταν κάπως τραγική πάντως. Βάζω τον εαυτό μου στη θέση της... ένας άντρας με μπυροκοιλιά, που για κάποιο λόγο φύτρωσαν δύο βυζάρες στο στήθος του. Ναι, αυτό θα με έκανε πραγματικά ευτυχή. Γιατί όμως αυτή δεν ήταν. Γιατί δε κλεινόταν σε ένα δωμάτιο να χαϊδεύεται όλη μέρα. Εγώ αυτό θα έκανα. Βασικά, είμαι σε λίγο περίεργη φάση κιόλας. Τώρα είμαι λίγο κουρασμένος, αλλά έχω και μία υπερένταση και δε μπορώ να κοιμηθώ. Τσούζουν και τα μάτια μου...γάμησέ τα... Τέλος πάντων, πίσω στη Mary. Το αιδοίο της ήταν πραγματικός θάμνος, αλλά κάτι τέτοιο ήταν κοντά στα πρότυπα της εποχής οπότε δε πειράζει. Κάτι σαν τη χαίτη που είχαν οι άντρες το 80. Μιλάμε για πολύ τρίχα. Είχε όμως και γλυκό πρόσωπο. Ναι, το είχε αυτό. Αυτά για τη Mary. Καλά να'ναι. Όπου και νά'ναι το κορίτσι...

3 σχόλια:

mujahedin είπε...

Ποιο γλυκό πρόσωπο ρε φίλε;
Αφού τα βυζιά της κοιτάς!
Πάω στοίχημα πως δεν θυμάσαι ούτε αν είναι μελαχρινή ή ξανθιά!

mujahedin είπε...

..άσε που αυτά τα βυζιά είναι σαν τα αυτιά του Ντάμπο!

Assurance είπε...

...για σε παρακαλώ νεαρέ...